Favobloggar och sköna varelser

 
När jag nu ändå satt här, med min tekopp och en alldeles för exponerad dataskärm, tänkte jag göra något så intressant som att dela med mig av mina, för tillfället, fyra mest lästa bloggar som också den allra mesta av min inspiration lär komma ifrån. Med fina bilder och kloka, snyggt formulerade meningar är det något med dessa fyra människors sätt att uttrycka sig, eller allmänt bara att jag tycker de är brilliant sköna varelser.
 
Den första och även den som jag om möjligt följt längst, vilket bland dessa första tre av egentligen är väldigt svårt att avgöra då mitt minne inte är till den graden detaljerat samt att jag fann dessa tre i ungefär samma veva.
 
Elin Kero aka Nevnarien - kreativ, fotograferande människa vars både blogg och youtube jag följt sen jag vet inte när och mmmh! No words needed, just... Just check it out. Okay? God!
 
Next up, Ellinor Åkeson - en annan mycket inspirereande själv som jag också denna har följt since forever, eller ja... Minst ett par år iallafall. Jag har inget mer att säga än att både hennes ord och instagrambilder är guld.
 
Third one on the list, Lina Flodins aka Linafoto - more youtube and blogg inspiration samt guldkorn i instagramflödet. Hur duktig fotograf som helst och jättetrevliga videos på det andra nätverket.
 
Jag beskriver nu alla på i pricip samma vis känner jag, men då vet vi ju att allt det jag gillar ungefär är detsamma, och om det är bra eller dåligt vet inte jag.
 
Sist ut, och även nyast i mina dagligen kollade bloggar är Elin Arvidsson, vilkens blogg jag hittade för bara några veckor sedan faktiskt men gillar man't så gör man. Mer fina bilder, mer fin instagram och mer snyggt skrivna inlägg. Vad mer kan man begära? 
12 månader, 52 veckor, 365 dagar | |
Upp