I can walk a million miles

"I can walk a million miles to find a place to be..."
Är både en låt jag funnit genom tidigare nämnada podcast som jag lyssnade på i natt, samt en låt jag lyssnat på ungefär sjuttioelva gånger senaste dygnet och faktiskt något jag nästan gjort idag. Eller ja, gått mycket har jag då iallafall, kanske för att finna en plats att vara på, kanske för att strosa runt på Ikea och lägga pengar på välbehövliga saker likt en lampa samt en krok. Utöver Ikea besökte vi musikaffären och jag spelade på diverse elpianon, en ukulele samt var och granskade elfiolen. Ingen cello fanns att skåda på de två planen dock.
Nu är jag bänkad i soffan, har druckit en kopp te av godaste smak, mango, och tittar för en gångs skull på allsång, allt för Ulriks medverkan.
Vad gör ni?
12 månader, 52 veckor, 365 dagar | |
Upp